piątek, 24 lutego 2017

Przede mną wyzwanie

 Chciałbym się podzielić fajną wiadomością. W niedzielę (26.02.16) biorę udział w konkursie matematycznym o nazwie Wyzwanie Matematyczne Kings.


Odbywa się on w kilku miastach, między innymi w Łodzi, czyli mieście w którym mieszkam. Rodzice pomagają mi się przygotować i uczą mnie strasznie dużo matematyki! Ale myślę że mi się to przyda. Jeżeli otrzymam wyróżnienie, albo 1 2 3 miejsce przejdę do następnej rundy. Bardzo liczę na jedno z trzech pierwszych miejsc, bądź wyróżnienie. Ponieważ fajnie byłoby przejść do następnej fazy konkursu. Jest, także edycja z języka angielskiego. Postaram się wygrać. Trzymajcie za mnie kciuki.

Janek

1 komentarz:

♥ Coś o mnie ♥

Hej tu Amelka! Mam 11 lat, lubię grać w gry komputerowe moją najulubieńszą grą jest MovieStarPlanet. Jeżeli chcesz mnie tam zaprosić to mój...