wtorek, 28 lutego 2017

Moje Tajemnicze Życie

Witam mam na imię Bartek. Interesuje się informatyką (programowaniem, animacją i tworzeniem gier). Chodzę na dodatkowe zajęcia do szkoły Cyfrowanka.
 Jak chcesz dowiedzieć się więcej zapraszam na stronę Klikaj Tu
Uczymy się tam języku HTML. Ostatnio było powtórzenie wiadomości. Tak strasznie się stresowałem... A na dodatek  zmieniała mi się klawiatura :)
Ostatnio uczyłem się znaczników (<table> , <td> , <tr> , <ol> , <li>).
Uczymy się tam jeszcze Scratcha  oraz Lego Disitial Desinger.  Ta gra/aplikacja służy do budowanie z Lego wirtualnie.
Mówiłem że Interesuję się animacją? Otóż tak! Animacje tworzę w programach Pivot Animator i tworzyłem w Adobe.
Zainstalowałem Adventure Maker Fajny Ale Dosyć Nudny. Dosyć O Tym :)
Mam też psa Aresa i kota Zuzię. Ostatnio mojego psa pogryzł osiedlowy bezpański pies i mój pies teraz niestety kuleje.
Mam też rybki.
Więcej o mnie w następnym poście. Zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Coś o mnie ♥

Hej tu Amelka! Mam 11 lat, lubię grać w gry komputerowe moją najulubieńszą grą jest MovieStarPlanet. Jeżeli chcesz mnie tam zaprosić to mój...