czwartek, 2 marca 2017

♥Coś o mnie♥

Cześć to znowu ja Zosia

Dzisiaj dowiecie się czegoś więcej o mnie :)
W wolnym czasie lubię grać w gry komputerowe oraz spędzać czas aktywnie z przyjaciółmi.
Moją ulubioną bezpłatną grą komputerową jest MovieStar Planet.
Jeżeli chcielibyście zaprosić mnie do znajomych to mój nick to margaret hit
Jak mnie zaprosicie, to napiszcie, że jesteście czytaliście ten wpis.

A moją ulubioną płatną to The Sims 4.

W grze tej tworzymy sobie postać, wybieramy cechy, aspiracje, związki, chód,
fryzury, ubrania itp...itd... Później przechodzimy do tworzenia lub kupienia 
domu, oczywiście jak kupujemy dom to możemy wziąć umeblowany lub
nie od wyboru do koloru. Jak już stworzymy sima i zrobimy lub kupimy dom 
przechodzimy do rozgrywki. W rozgrywce dbamy o simów. możemy podróżować
z nimi do innych miast, grać z nimi różne gry itp...
Polecam te gry, zapewniam, że są super




Jeżeli jesteście ciekawi jak robię te serduszka to trzeba nacisnąć:
alt w lewym dolnym rogu i 3 na tej klawiaturze osobno z liczbami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Coś o mnie ♥

Hej tu Amelka! Mam 11 lat, lubię grać w gry komputerowe moją najulubieńszą grą jest MovieStarPlanet. Jeżeli chcesz mnie tam zaprosić to mój...